måndag 7 april 2008

Vad sägs? Disruptive intervjuar Johan Brenner, Balderton Capital

Svensk IT-blogg
Om du hade ett äpple på huvudet, skulle det aldrig rulla av (ja du skulle inte kunna röra dig på en halvtimme) om du såg det jag såg på disruptive.nu det var verkligen så att man ville trilla av stolen när man läste. Tror aldrig jag har blivit så förfärligt överaskad av det som disruptive.nu skriver, och endel av det är så underbar.

Men dock, disruptive.nu skriver helt klart vissa sanna grejer . Se här till exempel:
I förra veckan träffade vi Johan Brenner för en intervju. Johan är en av Sveriges tyngsta riskkapitalister då han är Partner i Balderton Capital. Namnet Balderton är inte så känt men om jag säger att de tidigare hette Benchmark Capital Europe tror jag fler läsare känner igen sig.br br Johan är känd i Sverige för att ...


Skulle väldigt gärna vilja veta vad du tycker om det ovan! Så kommentera gärna :)

Surfade runt och hittade även detta idag:

www.jacksoncage.se: Johan lirade med Uggla
br br Magnus Uggla håller på att spela in en tvserie där han letar bandmedlemmar till sin sommarturne. Bandets organist Johan var med på uttagningen i Falun. Dock var det bara uttagning, men Johan spelade med Uggla och tyckte det var riktigt kul. Jag hoppas det går bra för Johan, han är så himmla duktig så det ...SHARETHIS.addEntry title "Johan lirade med Uggla", url "httpwww.jacksoncage.se20080402johanlirademeduggla" ;

feeds.feedburner.com: Johan lirade med Uggla
br br Magnus Uggla håller på att spela in en tvserie där han letar bandmedlemmar till sin sommarturne. Bandets organist Johan var med på uttagningen i Falun. Dock var det bara uttagning, men Johan spelade med Uggla och tyckte det var riktigt kul. Jag hoppas det går bra för Johan, han är så himmla duktig så det ...SHARETHIS.addEntry title "Johan lirade med Uggla", url "httpwww.jacksoncage.se20080402johanlirademeduggla" ;

sweetkay.blogg.se: Film
Jag och Kevin har precis kollat på förortsungar och den var faktisktbra, jag som inte gillar svenska filmer egentligen men den här gillade jagFörortsungar är den gripande och varma berättelsen om Amina som kom till Sverige tillsammans med sin morfar för tre år sedan. Amina har fortfarande inte fått uppehållstillstånd och när hennes morfar plötsligt dör ställs allt på sin spets. Hon är tillfälligt gömd hos den piercade och tatuerade hårdrockaren Johan som bor i en sliten förort. I samma trappuppgång som Amina bor den helt vilda Mirre och tillsammans börjar de kämpa för att Amina ska få stanna i Sverige och hos Johan.

Inga kommentarer: