måndag 7 april 2008

UjENA Bikini Jam Sitges Barcelona 2008 är bara underbar!

Svensk IT-blogg
Hittade av en ren tillfällighet ett inlägg på www.roberthammar.se och det fick mig verkligen att trilla av stolen. Endel synpunkter som står där är ju helt underbar, men jag kan faktiskt se någon sanning i det! www.roberthammar.se skriver endel roliga grejer .

Vill verkligen tipsa er alla om UjENA Bikini Jam - Sitges Barcelona 2008, berätta vad du tycker om det som står nedan!

www.roberthammar.se skriver bland annat:
Bengt på Bild och Foto har en artikel dels om UjENA Bikini Jam i Sitges Barcelona och om hur man kan prova på interaktiv modellfotografering på internet. Jag tittar på datumet och ser att det är 3 april idag, och exakt om en månad så åker jag iväg till Sitges i Spanien för att möta ...


Vad tror du om det här?

Här är lite mer saker jag hittat

www.roberthammar.se: UjENA Jam Spsin TV, Sitges Barcelona
I’ve got an email from Ujena Staff Model Cassandra Murray aobut UjENA 2nd annual UjENA Jam Spsin, Sitges outside of Barcelona Spain, and she send me a link of last year’s Jam in Sitges made by Bennett Productions. Take a lookbr httpwww.ujena.tvbr It looks like it will be an amazing week to look forward ...

www.heurling.com: Beach 2008
1 april. Dags att börja ladda inför Beach 2008. Tydligen. I klädbutikerna har det redan börjat säljas badkläder. Det känns ganska avlägset. Just nu skulle jag allt annat än gärna stå under lysrörsbelysningen i något provrum och se min bleka vintertrötta hud inklämd i en bikini. Nä, det får nog vänta ett bra tag, tills man har lyckats sola till sig lite färg, i smyg på balkongen. Den här bikinin var i alla fall helt okej. Men den är säkert slut när badklädssäsongen börjar för min del.... Bild från Lindex på internet.Andra bloggar om Beach 2008, badkläder, bikini, sola, Lindex

donnasandra.blogg.se: Hellre bikini...
Jag hade hellre sett en bikinivariant av detta underklädsset från Topshop. BHn känns kanske inte så jätteanvändbar, då jag inte gillar att BHn syns igenom kläderna vilket denna kommer göra. En bikini hade som sagt varit perfekt med segelbåtar på...

Inga kommentarer: