torsdag 10 april 2008

Sanslöst asbra! Kolla: Städorgien fortsätter..

Svensk IT-blogg
Kära bloggare och andra läsare, kolla in www.laering.nu innehållet där fick ialla fall mig att börja trilla av stolen. Mycket av det är ju SÅ asbra, men man ska inte avfärda allt på nätet. www.laering.nu skriver ett och annat snygg.

Om jag får (klart jag får hihi) så vill jag tipsa er om de här Städorgien fortsätter... Ta ändan ur vagnen och säg vad du tycker om det som står här nedan.

www.laering.nu skriver på detta viset:
Igårkväll fick jag ett ryck igen. Total städning fortlöpte i hysterins tecken under gårdagskvällen. Helt planlöst gick jag lös med dammsugare, mopp, trasor, svampar och klorin. Jag tror att jag håller på att bli psykiskt sjuk, aldrig förr har jag stört mig så på dammråttor, dessa underbara företeelser som tidigare på sin höjd frambringat likgiltighet. ...


Man kan ju bara hoppas på att bli svept av molnen...Tyck till om det här mina vänner!

Här är lite mer saker jag hittat

asj81.spaces.live.com: Sjuk igen?
Usch, jag vaknade med ont i halsen i morse och en sån där seg känsla i kroppen som man kan ha precis innan en förkylning bryter ut. Så typiskt. Jag haer verkligen inte tid att bli sjuk nu igen. April är helt fullbokad. Jag fick tips om Esperitox av en klasskompis, så jag åkte förbi apoteket på vägen hem och köpte det. Hoppas att det hjälper. Strepsils har jag kvar sen förra gången jag var sjuk, så det kör jag oxå på. Vill inte bli sjuk igen

blogg.stureplan.se: Matvanor
Jag har nog nämnt tidigare att jag är sockerberoende. Jag kanske är utan socker 10 dagar per år. Det har aldrig stört mig, jag äter vad jag vill och när jag vill och har aldrig tänkt så mycket på det. Så länge jag mår bra.br Men Senaste tiden har jag inte mått så bra. Ständigt illamående, ...

www.barabilder.com: Rolig bild på gubbe med dammsugare
br Högteknologisk dammsugarebr

Inga kommentarer: