torsdag 10 april 2008

Bäst inlägg: Städa, städning och hushållsnära tjänster

Svensk IT-blogg
Såg ett inlägg på www.tvavesta.nu och det fick mig verkligen att börja gråta. Vissa saker var så bäst, men kan hålla med om endel av det. www.tvavesta.nu skriver massa underhållande saker.

Trots det vill jag passa på att tipsa er om Städa, städning och hushållsnära tjänster, skriv gärna och berätta om ni håller med mig i kommentarerna här nedan!

www.tvavesta.nu skriver bland annat:
.br Hur är det med städningen där hemma Hushållsnära tjänster var en fluga som drog igång hårt inför 2007 ny regering skattelättnader banade väg för en hel del företag som ramlade över varandra för att hjälpa dig i hemmet. Innan pratade jag om Byggaren.nu. Inom städ så hittar du ingen mindre än Renthus. Uppbyggd på samma ...


Visst kan man kan man tänka och tycka i evighet om detta?

Surfade runt och hittade även detta idag:

www.tvavesta.nu: Städning & fönsterputs
Städning eller fönsterputs Behöver du hjälp i hemmet, en hushållsnära tjänstbr Behöver du anlita ett företag för städuppdrag att utföra städning hos er, men saknar tid för att hitta rätt företag I tre små enkla steg hjälper Rent hus dig att hittar rätt företagbr Enklare än så kan det inte bli. Hjälp med städning när du behöver ...

blogg.passagen.se: En sån fredag...
Nä, den var faktiskt helt okej. Jag hade mycket att göra, många registreringar, en hel del forskningjaggillar verkligen att göra det och så är jag rätt duktig på det också, dator att installera... Inte dåligt alls att vi har gått från en PC till tre stycken, på kontoret,efter att jag började på på företaget. *haha*br Hemma har vi monsterkaos Rörigt ochdammigt... Jag har tagit itu med städningen såpass att jag vaknade åtta och en kvart senare var deutspridda leksakerna upplockade och inkastade i barnens lekrum, tvättmaskinen igång och maken fick ett "Godmorgon" ihop med en välfylld tvättkorg att hänga på tork. *mouahahahaaa*br Nu har jag väl bara ca 4 maskiner till som behöver tvättas, tömning av diskmaskin, dammsugning, badrumsstädning och sen kan jag slappna av tills det börjar om från början igen. Jag avskyr verkligen städning... Det tar ju aldrig slut StädaplockastädastädadiskaÅåååhsåfintdetärstädadammastädastädavadsköntmedfräschtochstädathemstädavikatvättstädastäda... ALDRIG attjag bara är färdig och så är det slut med det lixom. Nej... Inte konstigt att folk blir tokiga. D Jag är på god väg.br Idag ska barnen få åka till mommo. Julia vaknade med ett "IDAG ska vi till mommo", jag hajjar inte hur hon kan komma ihåg det för jag sa för nån dag sen att hon och Elsa skulle vara snälla mot varann för annars kanske de inte skulle få åka hem till mommo på lördag. Sen försökte jag dämpa ner ivern lite iom att de inte ska till mommo exaktNU... "Vi måste äta frukost först och packa pyjamas och så innan vi åker." br Exsvåger var lite krasslig när jag pratade med honom häromdagen så vi får se om det blir spelkväll eller om det blir städkväll... Nä, biokväll kanske Vi får se.br Nu ska jag hjälpa kidsen packa övernattningsväska innan de rivit ut hela sin garderob.br *vinkevink*br

www.prylparadiset.se: Mobil-Dator + Tjänster
Så efter lite körning och lek med olika funktioner så har jag fastnat för ett par kul saker. Mobila tjänster, nåt som blommat upp på senare tid då människor och operatörer insett att Mobiltelefonen inte bara går att ringa med, utan kan ha en hel uppsättning nöjesfunktioner. Samma är det med det mobila bredbandet, idag ...

Inga kommentarer: