måndag 7 april 2008

Sanslöst asbra! Kolla: Det hugger.

Svensk IT-blogg
Kära bloggare och andra läsare, kolla in www.metrobloggen.se innehållet där fick ialla fall mig att börja hoppa av glädje. Mycket av det är ju SÅ asbra, men man ska inte avfärda allt på nätet. www.metrobloggen.se skriver ett och annat sanna.

Om jag får (klart jag får hihi) så vill jag tipsa er om de här Det hugger.. Ta ändan ur vagnen och säg vad du tycker om det som står här nedan.

www.metrobloggen.se skriver på detta viset:
Sen Vilgoth föddes så har min mage levt sitt eget liv lite. Den svarar inte på träningen som innan. Skinnet var ju rätt utspänt...


Man kan ju bara hoppas på att bli svept av molnen...Tyck till om det här mina vänner!

Surfade runt och hittade även detta idag:

www.metrobloggen.se: Träningen.
Skriver ju i min andra blogg om träningen, så därför blir det inte så mycket här. Iaf tänkte jag ta en och skriva en lite ...

www.metrobloggen.se: 100.
Eftersom jag inte kommer kunna träna nån vardag denna veckan då Vilgoth är ledig så får jag göra lite här hemma. Sk...

www.metrobloggen.se: Hitta något att jobba mot
Det är lätt att ge upp med träningen redan innan man gett den en riktig chans. Efter ett par veckor kanske det händer något som goum...

Inga kommentarer: