måndag 7 april 2008

Vad tycker du om "Fet mjölk och smör till barn"?

Svensk IT-blogg
Jag läste en hel sjuk grej på nygards.org det var nästan så man hade lust att hoppa av glädje. Dom tror verkligen att dom vet något, och bara det är ju totalt fantastisk. Vad man är less på sådant. Men nygards.org skulle behöva få höra några fina synpunkter.

Tipsa er alla, med en egen åsikt, om Fet mjölk och smör till barn, säg vad du tycker om det nedan, för katten!

nygards.org piper bland annat om:
Jag såg en undersökning på Aftonbladet där över 41.000 personer hade röstat. Resultatet visar att det är många svenskar som inte litar på Livsmedelsverkets råd.br Källa Aftonbladetbr


Åsikt tack?

Här är lite mer saker jag hittat

www.erikwesterdahl.se: Dagens Nyhetssammanfattning (2/4)
br Aftonbladet.sebr Någon har hittat en sten i rymden som de tror att det finns liv på. Jag har redan skickat ett vykort med mig själv på, för att ge dem ett bra första intryck där borta. Kommer bli en succ, och förhoppningsvis utnämns jag till gud innan månaden är över.br Aftonbladet.sebr Skådespelerskan och programledaren Mona Seilitz är ...

www.zaramis.nu: De flesta fuskar inte
Undersökning efter undersökning visar samma sak. De flesta människor fuskar inte på nån slags regelbunden basis. Däremot har säkert de flesta gjort nåt olagligt eller fuskat nån gång i sitt liv. Fusket i välfärdssystemen är minimalt.br Att folk anser och tror att andra fuskar är som jag ser det resultatet av kampanjjournalistik och förljugna undersökningar som ...

www.lamadjuret.se: Bankomat - x2
Trevliga saker de där uttagsautomaterna, tycker det bara är strul med dom Nu har en automati Hull, england delat ututtagetx2i flera timmar. Vilket resulterade i en lång kö som inte slutade fören pengarna var slut Kanske snart dax att vi skippar pengar och betalar med kortet istället.br källaAftonbladetbr

Inga kommentarer: