måndag 7 april 2008

Www.rockon.nu påstår: Nu vänder vi.. musik blir mat, hotell och konferens

Svensk IT-blogg
Läste precis ett inlägg på www.rockon.nu och det fick mig att trilla av stolen. Vissa åsikter som beskrivs är rent utav fantastisk, men jag håller inte alltid med om allt. www.rockon.nu skriver mycket sanna saker.

Likväl vill jag passa på att tipsa er om Nu vänder vi.. musik blir mat, hotell och konferens!, berätta gärna om du håller med mig i kommentarerna nedan!

www.rockon.nu skriver bland annat:
Då musik ofta är ett inslag som förekommer när man äter, bor på hotell eller åker på konferens känns det helt naturligt att göra detta byte. Att gå på konsert eller bli bjuden på romantisk middag för två brukar ofta inkludera att man bor på hotell, eller hur br Jaja, vad kommer mina inlägg handla om ...


Vad tycker ni om detta?


Lite mer spännande saker:

www.rockon.nu: skidor, hotell och konferens
Norrlännings som man är saknar man snön och brädan, känslan av vinden och frihet.br Googlade fram ett fint ställe jag gärna skulle vilja besökabr Konferens och skidåkning samt hotellbr

www.rockon.nu: hotell är bra för själen!
Vissa dagar är man bara trött och dåsig, då passar det alldeles utmärk att åka bort på en liten retreat och vila upp sig. Jag har vart sugen på att åka upp till stockholm och shoppa loss. Googlade fram ett bra hotell som verkar kanon, det heter mälardrottningen hotell och konferensbr Ska bli kul att bo ...

www.rockon.nu: akut- hotellakuten till hjälp
br När man behöver ett hotell vem skall man vända sig till, jo hotellakutenbr För att förenkla och göra allt mycket enklare, så erbjuder sig hotellakuten att hitta hotell och konferens anläggningar åt dig utan att du behöver anstränga dig mer än att trycka på några tangenter.br

Inga kommentarer: