torsdag 10 april 2008

Vad tycker du om "Klarar min dator SVT HD"?

Svensk IT-blogg
Jag läste en hel sjuk grej på tyve.se det var nästan så man hade lust att hoppa av glädje. Dom tror verkligen att dom vet något, och bara det är ju totalt bäst. Vad man är less på sådant. Men tyve.se skulle behöva få höra några spännande synpunkter.

Tipsa er alla, med en egen åsikt, om Klarar min dator SVT HD?, säg vad du tycker om det nedan, för katten!

tyve.se piper bland annat om:
Här kommer två klipp från HDTV sändningar i Sverige. Det ena från SVT HD slingan i Comhems nät och det andra från TV4 HD under fotbollsVM. Det är 720p men mycket mer krävande än en .mkv från nån omkodad högupplöst film. Högerklicka och välj att spara länken om webbläsare försöker spela upp direkt.br SVT HD h.264 ...br SHARETHIS.addEntrybr title "Klarar min dator SVT HD",br url "httptyve.seblog2008klararmindatorsvthd"br ;br


Åsikt tack?

Detta har andra skrivit:

www.magnusnelson.se: Adobe lanserar Photoshop Express
Igår släppte Adobe Photoshop Express. Det är en webbbaserad lillebror till stora Photoshop, med alla fördelar och nackdelar det innebär. Det är gratis att använda och man får 2 gigabyte lagringsutrymme. Dessutom kan man komma åt programmet från vilken dator som helst med internetuppkoppling. Nackdelen är att det så klart saknar massvis med funktioner man ...SHARETHIS.addEntry title "Adobe lanserar Photoshop Express", url "httpwww.magnusnelson.seblog20080328adobelanserarphotoshopexpress" ;

inredningskaos.blogspot.com: Ett stort steg för en liten mig
Jag har precis lagt upp min stationära dator på blocket Nu jäklar ska jag köpa en laptop istället Har bestämmt mig för att jag vill ha Chillmodellen se förra inlägget. Det är faktiskt lite bitterljuvt att skiljas från min nuvarande dator, då den inte är så gammal, och jag har inte ens använt den så mycket... Stor del av tiden som jag bott i denna lägenheten använde jag min sambos laptop medan denna var nedpackad på grund av platsbristen. Men nu är det nya tider och nu är jag redo att släppa taget om min kära dell, för att införskaffa mig något nytt så att jag kan blogga med stil och sitta i soffan samtidigt.Lägg märke till den smidiga reklamen jag fick till för bloggen, man måste ju passa på Kanske kommer nya besökare direkt från blocket Läs även andra bloggares åsikter om dell, dator, stationär, laptop, sälja, blocket.se, platsbrist,

tyve.se: Botblogg
Har upptäckt ett skumt fenomen som börjat länka till min blogg. Det verkar vara automatiskt genererade blogginlägg som mest bara innehåller länkar och citat från andra bloggar. Tänkte kalla det för spökbloggar men det användes redan för de som har spökskrivare när de inte kan skriva på sin egen blogg. Skuggblogg var mitt nästa alternativ ...br SHARETHIS.addEntrybr title "Botblogg",br url "httptyve.seblog2008botblogg"br ;br

Inga kommentarer: