torsdag 10 april 2008

Sanslöst asbra! Kolla: Sol och bad på östkusten

Svensk IT-blogg
Kära bloggare och andra läsare, kolla in lilja.nu innehållet där fick ialla fall mig att börja börja gråta. Mycket av det är ju SÅ asbra, men man ska inte avfärda allt på nätet. lilja.nu skriver ett och annat underhållande.

Om jag får (klart jag får hihi) så vill jag tipsa er om de här Sol och bad på östkusten. Ta ändan ur vagnen och säg vad du tycker om det som står här nedan.

lilja.nu skriver på detta viset:
Ledsen att det dröjt ett tag mellan inläggen, men vi är nu 6 personer i sällskapet och tiden framför dator allt kortare.br Efter en toppenkväll i Hunter Valley och vinprovning dagen därpå begav vi oss upp längs kusten för massor av sol och bad. Vi började med ett stopp i Forster där vi bodde i en ...


Man kan ju bara hoppas på att bli svept av molnen...Tyck till om det här mina vänner!

Lite mer spännande saker:

tovan.se: Slösa
En period av mitt liv bodde jag i en tjejlägenhet. Vi var ett gäng trevliga tjejer i karriären som gjorde allt tillsamman. Framför allt brände vi pengar ihop. I slutet på månaden, när pengarna var slut, låg vi i sängen och läste kokböcker högt för varandra. Vi dreglade efter all den goda mat vi skulle ...

lilja.nu: Resan fortsatter - Hunter Valley
Igar lamnade vi Sydney och fortsatte var resa langs Australiens ostkust med bil. Sydney var verkligen en riktigt trevlig stad som vi charmades av alla fem. Fredrikhar bestamt sig for att inom kort flytta hit, kopa surfbrada, digeridoo ingen aning om hur man stavar till det blasinstrumentet ochen motorcykel. Han ska bara losa finansieringen sa ...

Jullie.tjejsajten.se: Jag trodde kärlek som din var lätt att fånga nu
Idag har dagen mest sett ut som gårdagen.. Degat framför dator och teve. Inte så roligt direkt, men what to do. Är man sjuk så är man. Har iallafall h...

Inga kommentarer: