måndag 7 april 2008

Nytt rekord: Munkaskog

Svensk IT-blogg
Under alla mina yrkesverksamma år har jag aldrig stött på någon sådant här ( obs det var på michaelsageras.blogspot.com) . Man kan tro att personen i fråga "har alla tallrikarna i skåpet", men läs vidare gott folk. Det du kommer få se är fullständigt asbra. Så se upp du kommer att helt visst att vilja börja gråta när du ser.

Med risk för att bli en soffpotatis tipsar jag dig om gå in på Munkaskog Säg gärna vad Du tycker om det hela!

Typ såhär skriver michael sågerås:
Igår hittade jag ett sådant där ställe som man själv önskar att man kunde ha. Gamla fina trähus, ytterst nära vattnet Vättern och en skön avkopplande miljö. Munkaskog heter platsen Habo och ett av husen inhyser en inredningsbutik med mycket fina saker. En hel del var också egentillverkat vad jag förstod. Hursomhelst, kameran var med och det blev lite fina bilder som jag visar här framöver.


Visst bli man nyfiken i en strut!?

Lite mer spännande saker:

wiiiberg.tjejsajten.se: Örhängen
Hittade ett par super fina örhängen här hemma bland alla mina smycken härromdagen.Visst är de fina klickbara bilder SW ...

michaelsageras.blogspot.com: Domsands hamn
Vättern var på sitt bästa, eller ska jag säga sämsta humör idag. Det var snålblåst, kallt och snö i luften som ibland också kom ner till marken. Men trots detta okänliga väder så tog jag med mig kameran och tog lite blåsiga bilder. En del blev riktigt bra, andra inte men så är det med fotograferandet ibland. Jag visar ett par av dagens skörd av dem som blev något att ha.

michaelsageras.blogspot.com: Gammal eka
Ibland när man inte riktigt vet vad man ska fotografera kan det vara bra att titta sig runt omkring och gärna lite närmre på saker och ting. Det var precis det jag gjorde igår när jag var ute en sväng med kameran och fantasin tröt. Jag hittade en gammal eka och den har jag sett ett antal gånger men inte brytt mig om att titta närmre på den. Det gjorde jag igår och resultatet blev häftigt värre. Jag är ju inte den där personen som alltid kryper nära i mina motiv men det ska jag börja göra nu. Det var riktigt skoj.

Inga kommentarer: