torsdag 10 april 2008

Sånt asbra inlägg: Nya funktioner i version 2

Svensk IT-blogg
Såg ett inlägg på www.iphoneisverige.nu och det fick mig verkligen att trilla av stolen. Vissa saker var så asbra, men kan hålla med om endel av det. www.iphoneisverige.nu skriver massa snygg saker.

Trots det vill jag passa på att tipsa er om Nya funktioner i version 2?, skriv gärna och berätta om ni håller med mig i kommentarerna här nedan!

www.iphoneisverige.nu skriver bland annat:
Engadget har skärmbilder här på nya funktioner i senaste 2.0betan av iPhonemjukvaran. Trevliga saker som sökning av kontakter och mötesbokningar i iCal som kan besvaras via Mail.br


Visst kan man kan man tänka och tycka i evighet om detta?

Detta har andra skrivit:

www.prylparadiset.se: SonyEricsson mbw-150 executive
En klocka som jag gillat sedan den dag jag fick ögonen på den den ser stil aktigt rätt ut, och har funktioner som tilltalar just mig.br Så den står helt klart på min önskelista br br Den här klockan har en hel del sköna funktioner, Bluetooth kopplingen mot din Ericsson telefon gör att den fungerar som ...

www.ps3bloggen.se: Systemprogramvara version 2.20
UPPDATERAT Nu finns version 2.20 av firmwareuppdateringen att hämta. Säg till om ni hittar några andra nyheter.br Den officiella amerikanska PlayStationbloggen har precis gått ut med information om den kommande uppdateringen av systemprogramvaran, som ska släppas i dagarna. Version 2.20 kommer bl.a. innehålla följande funktionerbr Bluray Disc Profile 2.0, med bl.a. BDInternetanslutning och BDLive.br Kopiera PS3spellistor för musik ...

ps3.fruktis.se: Home vs Xbox Live
De funktioner som finns i Xbox Live, som idag saknas på Playstation 3, kommer finnas med i Home. En del funktioner är likvärdiga, en del har förbättrats avsevärt tack vare Home.br Någon ambitiös person har gjort en jämförelse, och den kan ni se nedan. Det är smaksak vilket onlinesystem man gillar bäst, men jag föredrar naturligtvis ...

Inga kommentarer: