torsdag 10 april 2008

Söt inlägg: Söndag i källaren

Svensk IT-blogg
Såg ett inlägg på www.nordqvist.cc och det fick mig verkligen att börja gråta. Vissa saker var så söt, men kan hålla med om endel av det. www.nordqvist.cc skriver massa spännande saker.

Trots det vill jag passa på att tipsa er om Söndag i källaren, skriv gärna och berätta om ni håller med mig i kommentarerna här nedan!

www.nordqvist.cc skriver bland annat:
Bara regn hos mig, dessutom tvättdag så passade på att fota lite i källaren medans tvätten snurrade runt i maskinerna. Kanske dragit lite för mycket i photoshop spakarnabr Grannens cykel som dessutom har haft punktering ganska länge nu.br Döper den här till dörren till friheten. Tittar man riktigt noga så ser man bakhjulet på min cykel.br


Visst kan man kan man tänka och tycka i evighet om detta?

Detta har andra skrivit:

www.saltpeppar.se: NK Kaffe & Tehandel
br I källaren på NK ligger denna guldgruva. Massor av sorter och dessutom en bra tavla där man själv kan stå och läsa om teerna. Jag som bara hade tänkt ta ett hekto eller två kom därifrån med ganska mycket mer. Är man tegalning så är man Fick dessutom plåtburken på köpet.br Vänlig och kunnig personal ...

www.erikwesterdahl.se: Kel Å Petting hos Elgiganten?
br Stefan har vart här en stund, och han är nog den enda jag känner som kan få Elgigantens Cykel på köpet till Kel och petting. Jag undrar vad Dogge hade sagt om det här. ,br

bokbloggen.com: Folket i källaren - Audur Jonsdottir
Har du svårt att sova Ligger du ofta och vrider och vänder Då kan jag hjälpa dig, för jag har hittat botemedel till detta Det är bara att börja läsa denna bok och du kommer somna som en stockbr Folket i källaren handlar om Klara som växte upp med hippieföräldrar, hon hade en turbulent ungdom ...

Inga kommentarer: