torsdag 10 april 2008

Sånt fantastisk inlägg: Fem snabba

Såg ett inlägg på aselli.se och det fick mig verkligen att börja gråta. Vissa saker var så fantastisk, men kan hålla med om endel av det. aselli.se skriver massa spännande saker.

Trots det vill jag passa på att tipsa er om Fem snabba, skriv gärna och berätta om ni håller med mig i kommentarerna här nedan!

aselli.se skriver bland annat:
En ny utmaning att förgylla tisdagen med. Jag har hittat utmaningen hos Mimmi.br Fyll i fem saker under nedanstående punkter.br Du får inte skriva i sådant som alla skulle skriva under på till exempel Jag vill inte ha Sjukdomar.br Jag är blyg, granskande, otålig, engagerad, lojal, nyfiken.br Jag är inte inställsam, otrogen, snål, fördömande, stresstålig.br Jag tycker om hundar, ...


Visst kan man kan man tänka och tycka i evighet om detta?

Detta har andra skrivit:

linasfina.blogspot.com: Bilder från nya lägenheten
Så.... Här kommer då bilder från vårt nya hem. Allt är inte i ordning och allt är inte heller så som vi skulle vilja att det var, men det är sådant vi inte har möjlighet att åtgärda just nu, men vi trivs ändå. Här är mysigt. Bilderna är inte de bästa precis, det är så svårt att fota på kvällen när det är mörkt ute och belysningen svag och man ändå vill få fram den där mysstämningen. Hoppas ni står ut Bilderna är från sovrummetvardagsrummet, vet inte vad vi ska kalla det men det fungerar som både och. Själva sänghörnan behöver piffas i ordning lite till så därför blev det ingen bild med hela sängen och den delen. Det roliga är, tycker jag, att mycket av det på bilderna är sådant jag haft sedan tidigare, och bara ett par få saker är helt nya. Gardinerna till exempelsom jag älskar köpte jag när vi bodde i Växjö, men har inte haft dem uppe sen dess eftersom de inte funkade i vår gamla lägenhet. Jag skulle kunna skriva en hel del om det ni ser på bilderna, men det är nog bättre att ni frågar om det är något det undras över så behöver ni inte plöja igenom en massa text foto lina

www.sugbloggen.se: Den inre resan
Mymlan har kastat en utmaning efter mig. I och för sig är jag likt Josh en smula sur över att jag inte fått vem skulle du välja att pippa av samma kön om du var tvungen utmaningen eller liknade men jag får nöja mig med denna som tydligen har sitt ursprung hos Aku, som hade ...

blogg.passagen.se: Dagisgruppfotot...
Ja, the never ending story var visst inte oändlig, ändan kom till sist igår... Vi hade gett upp hoppet såpass att Boris, i fredags,faktiskt lånade hem ett gruppfoto från dagisoch scannade in och så igår så hade tydligen fotot hittat hem. Iofs så hade de skickat fotot till fel adress IGEN men sen lyckats skriva rätt husnummer. "Du kommer aldrig tro att detta är sant" sa Boris och la fotot i min hand. Dbr Note to self Nästa gång vi flyttar ska jag INTE vara så snål att jag struntar i att betala för eftersändning.br Idag VABar jag... Städdag alltsåbr *vinkevink*br

Inga kommentarer: