måndag 7 april 2008

Sanslöst underbar! Kolla: Tuttar, tuttar, tuttar överallt

Svensk IT-blogg
Kära bloggare och andra läsare, kolla in www.metrobloggen.se innehållet där fick ialla fall mig att börja börja gråta. Mycket av det är ju SÅ underbar, men man ska inte avfärda allt på nätet. www.metrobloggen.se skriver ett och annat underbara.

Om jag får (klart jag får hihi) så vill jag tipsa er om de här Tuttar, tuttar, tuttar överallt!. Ta ändan ur vagnen och säg vad du tycker om det som står här nedan.

www.metrobloggen.se skriver på detta viset:
Såg, eller ja, snarare lyssnade på Insider. Hörde att det var nått med att femenisterna ville att man skulle få bada topless. Sja...


Man kan ju bara hoppas på att bli svept av molnen...Tyck till om det här mina vänner!

Här är lite mer saker jag hittat

www.metrobloggen.se: Segisen som ska läsa sitter och bloggar.
En annan blogg tipsade om en låt så jag lyssnade på den, gör det ni också. httpwww.myspace.comdanielcirera Vi har ätit ma...

www.metrobloggen.se: Dagens Stad - 30 mars 2008
Idag har vi följande musikalisk ledtråd Sången om denna hårt prövade stad, eller snarare om en vacker flicka därifrån,...

www.metrobloggen.se: Långfredag.
Dagen började kl 7 då Vilgoth ville upp. Bara att gå ipp då liksom. Jonny däremot låg kvar.. Till 11... Då fick man typ...

Inga kommentarer: