torsdag 10 april 2008

Sånt fantastisk inlägg: Glad påsk

Svensk IT-blogg
Såg ett inlägg på feeds.feedburner.com och det fick mig verkligen att börja gråta. Vissa saker var så fantastisk, men kan hålla med om endel av det. feeds.feedburner.com skriver massa underhållande saker.

Trots det vill jag passa på att tipsa er om Glad påsk, skriv gärna och berätta om ni håller med mig i kommentarerna här nedan!

feeds.feedburner.com skriver bland annat:
Då var det tydligen påsk och jag passar på att önska alla läsare en glad och trevlig helg. För mig blir påsken fylld med jobb, framförallt med Namnlista.se som tagit ordentlig fart på sistone med bland annat 13 000 namnunderskrifter för en namninsamling gällandes Bilddagbokens nya design. Mer om detta i en kommande bloggpost, senare ...


Visst kan man kan man tänka och tycka i evighet om detta?

Hittade lite andra bloggar om detta:


crewlady.blogg.se: Glad Påsk!
En Glad Påsk vill jag önska er kära läsare Hoppas ni äter riktigt mycket godis och njuterunder ledigheten.. Glöm inte att ta en titt på mina auktioner på tradera

feminiman.blogspot.com: Glad Påsk!
Jag har tagit det här kortet på månen i natt som syns från mitt sovrumsfönster. Det var fullmåne igår. Jag har inte hunnit med något bloggande, men tar nya tag till vardagen igen.Glad Påskvår på er Ha det braMarleneMarlene

ewonsphotoshop.wordpress.com: GLAD PÅSK!
Med bilden vill jag bara påminna om vad det egentligen är vi firar till Påsk. Bli inte ledsna eller nedstämda över den mörka bilden utan ta den som ett snyggt fotomontage och en stunds eftertanke. Det kan faktiskt behövas ibland bland alla ägg, prinskorvar, godispåsar och smällare. Jag önskar alla besökare en Glad Påsk. Väl ...

Inga kommentarer: