måndag 7 april 2008

Sanslöst asbra! Kolla: Vårstädning.

Svensk IT-blogg
Kära bloggare och andra läsare, kolla in www.metrobloggen.se innehållet där fick ialla fall mig att börja börja gråta. Mycket av det är ju SÅ asbra, men man ska inte avfärda allt på nätet. www.metrobloggen.se skriver ett och annat snygg.

Om jag får (klart jag får hihi) så vill jag tipsa er om de här Vårstädning.. Ta ändan ur vagnen och säg vad du tycker om det som står här nedan.

www.metrobloggen.se skriver på detta viset:
Jag fick lite inspiration när jag läste i den här bloggen. Jag skrev också listor på vad som ska göras på vårstaum...


Man kan ju bara hoppas på att bli svept av molnen...Tyck till om det här mina vänner!

Hittade lite andra bloggar om detta:


www.metrobloggen.se: Älska fisken för den älskar dig ;-)
Jag fick småshoppat lite smågrejer i dag på Hälsomässan, kom också överett underbart inredningstips jag tänkt...

www.metrobloggen.se: Bara sova 18 nätter till...
...eller också mindre än så, precis som du vill.Sen öppnas äntligen det du otåligt gått och väntat på ...

www.metrobloggen.se: I'm packing my bags and leaving.. NOW!
Glöm det jag skrev tidigare om att det fick ta den tid det tar att må bättre.. Jag har aldrig orkat vänta så länge på sak...

Inga kommentarer: