torsdag 10 april 2008

Vad sägs? re Shellscript som går fel och webbhotellhumor

Svensk IT-blogg
Om du hade ett äpple på huvudet, skulle det aldrig rulla av (ja du skulle inte kunna röra dig på en halvtimme) om du såg det jag såg på community.datormagazin.se det var verkligen så att man ville hoppa av glädje när man läste. Tror aldrig jag har blivit så förfärligt överaskad av det som community.datormagazin.se skriver, och endel av det är så söt.

Men dock, community.datormagazin.se skriver helt klart vissa underbara grejer . Se här till exempel:
Alltså, jag fattar inte de hela. Tell me. Va är det som är roligtbr


Skulle väldigt gärna vilja veta vad du tycker om det ovan! Så kommentera gärna :)

Här är lite mer saker jag hittat

community.datormagazin.se: Shellscript som går fel och webbhotell-humor
Eftersom långfredag är en röd dag i kalendern, kommer här lite torsdagshumor.Först och främst ser vi min Linuxmaskin när den har en väldigt hög load average. Något i mitt nyligen exekverade shellscript gick bevisligen väldigt fel Normal driftbelastning för den maskinen är i stort sett alltid 0.00.Det andra roliga inslaget kommer från mitt webbhotells CPanel. Noterbart är att det är inte samma Linuxmaskin som den ovan. Ser du det humoristiska i nedanstående bildForsberg, som fick ordning på shellscriptet till slut

www.betsport.se: Byte av webbhotell
I takt med att Betsport växer, ökar även resurskraven. Vi genomför därför ett webbhotell byte under måndagen och tisdagen. Tillfälliga driftstörningar kan förekomma.br Betsportbr

www.metrobloggen.se: Vi är olika
Jag skrattar inom mig. Humor, humor, humor. Jag tar ett andetag och ska göra ett försök till att säga något. Första stavelsen ho...

Inga kommentarer: