torsdag 10 april 2008

Studiestödet är för lågt är bara bäst!

Svensk IT-blogg
Hittade av en ren tillfällighet ett inlägg på www.laering.nu och det fick mig verkligen att börja gråta. Endel synpunkter som står där är ju helt bäst, men jag kan faktiskt se någon sanning i det! www.laering.nu skriver endel underhållande grejer .

Vill verkligen tipsa er alla om Studiestödet är för lågt!, berätta vad du tycker om det som står nedan!

www.laering.nu skriver bland annat:
Som nybakad högskolestudent så avundas jag inte studenterna som lever på CSN. Själv jobbar jag och tjänar riktiga pengar, men många utav mina kompisar studerar fortfarande och lever på mycket knappa resurser. Efter hyra och andra räkningar har de flesta 2500kr kvar i månaden som skall räcka till mat och kurslitteratur. Ett liv långt under ...


Vad tror du om det här?

Lite mer spännande saker:

www.marketshark.se: Bloggar du för att tjäna pengar på internet?
br Som alla vet redan nu så kan vem som helst i hela Sverige tjäna pengar på internet Oj, jag glömde nämna hela världen Har du en blogg så tjänar du pengar, så enkelt är det Även om du inte tjänar flera tusen i månaden så tjänar du pengar. Det kan handla om några få ...

blogg.stureplan.se: När får jag sola i mina mormors-nattlinnen på min framtida balkong?
Det snöar liksom ute. Och jag som just hade lagt alla mina blommiga små plagg de flesta av dem i mormorsnattlinnestuk, ja på seeyousoonhyllan. Lovar att visa två blommiga favoriter tillikväll. Ni flesta verkar ju gilla när jag visar saker Andra gör det inte, men jag anser att vi lever i ett demokratiskt samhälle.br Har sprungit ...

bunnyjblog.wordpress.com: Mästaren förför mig…
igen och igen. Tycker låten är skönare än videon men kul när Snoop Dogg leker retropimp. Har älskat Snoop ända sen hans första skiva släpptes ♥♥♥ och har strippat till några av hans låtar. Även om jag lever mer laglydigt nu än förr så är jag ju fortfarande en minig och doggystyle är en ...

Inga kommentarer: