måndag 7 april 2008

Sånt fantastisk inlägg: Hallongrottor

Såg ett inlägg på linneanilsson.blogspot.com och det fick mig verkligen att börja gråta. Vissa saker var så fantastisk, men kan hålla med om endel av det. Linnéa skriver massa sanna saker.

Trots det vill jag passa på att tipsa er om Hallongrottor, skriv gärna och berätta om ni håller med mig i kommentarerna här nedan!

Linnéa skriver bland annat:
Nu har jag bakat hallongrottor, det var superlätt verkligen. Goda blev de också. Jag måste definitivt baka sådana någon gång igen. Fast i receptet stod det att det skulle bli ca 60 st, men det blev bara 30 xD Tur då att jag inte gjorde en halv sats, som jag funderade på att göra.Var nere på stan med Sara förut. Igen. Jag tror att jag har varit där 3 ggr bara den här veckan nu. Man börjar ju tröttna, speciellt eftersom det inte finns särskilt många roliga affärer.


Visst kan man kan man tänka och tycka i evighet om detta?

Här är lite mer saker jag hittat

linneanilsson.blogspot.com: Spela spel = göra tyskaläxa?
Jag och Sara gick till Martina och Mickis förut, vi skulle spela något spel. Det blev inte alls så, istället hjälpte jag Martina med hennes tyskaläxa, Mickis pratade om hästarridning och Sara satt och klagade. Haha. Vi ska tillbaka dit nu tror jag, och då ska vi nog spela på riktigt. Hoppas jagJag måste gå på promenad sedan Det är jättefint väder och varmt ute, det går verkligen inte att bara sitta inne hela dagen.Oj, nu börjar jag låta som Mickis

linneanilsson.blogspot.com: Jag kan inte komma på någon rubrik xD
God morgon Känner verkligen att jag har fått mycket gjort idag, även fast klockan inte är mycket. Det värsta är att jag faktiskt inte har gjort något. Vaknade tidigt och tittade på en film. Wooow, extremt aktivt av mig alltså. Jag får ofta fel känsla. Det bästa kanske vore att bara radera alla mina känslor Men nej tack, jag tror att jag skippar det.Idag ska jag baka hallongrottor, har jag bestämt mig för D Har aldrig gjort det tidigare, men jag älskar dem. Hoppas bara att de blir lyckade.

fruhenriksson.blogspot.com: Fullt upp
De senaste dagarna har bara runnit iväg och jag har haft fullt upp och absolut ingen lust eller inspiration till att blogga överhuvudtaget. Lillan har varit sjuk, febrig, snuvig och hostig men är på bättringsvägen, tack lov Vår superkamera har kommit och vi är så nöjda, kommer att lägga in bilder sen när jag installerat programmet i datan. Jag har bakat, tro det eller ej, mannen gjorde det knappt.. haha. Det hör ju till saken att jag inte kan baka, ärligt, det blir bara fel. Men iaf så fick jag ett ryck igår och bakade både kanselbullar och biskvier, och de blev väldigt goda, så nu har jag fått krav på mig att baka oftare. Nej, inspirationen är inte helt tillbaka känner jag så detta får räcka för stunden.Ha en fin söndag

Inga kommentarer: