måndag 7 april 2008

Sånt underbar inlägg: fredag

Svensk IT-blogg
Såg ett inlägg på www.rockon.nu och det fick mig verkligen att trilla av stolen. Vissa saker var så underbar, men kan hålla med om endel av det. www.rockon.nu skriver massa underhållande saker.

Trots det vill jag passa på att tipsa er om fredag!, skriv gärna och berätta om ni håller med mig i kommentarerna här nedan!

www.rockon.nu skriver bland annat:
Att käka nere vid vattnet är alltid lika skönt, god mat och trevligt sällskap kan vara en rolig upplevelsebr Öland är en vacker plats med en mysig restaurang där man kan njuta och mysa med sitt sällskapbr


Visst kan man kan man tänka och tycka i evighet om detta?

Detta har andra skrivit:

www.heurling.com: Normaltid
Det är skönt att det är långhelg ibland. Man kan passa på att göra massor av kul saker. Den här påsken har vi bland annat hunnit gå på bio vi såg Jumper och dessutom äta middag på den mysiga restaurangen Jensens Böfhus i Örebro. Där är det både god mat och snygg inredning och dessutom hade vi trevligt sällskap också.Men trots att det är skönt att vara ledig är det lika skönt att helgen är över. Jag gillar rutiner och nu när det är "normaltid" igen kan jag få lite mer gjort. Distansstudier bedrivs bäst när alla andra jobbar och jag får tid för mig själv. Så nu är det bäst att jag jobbar på och låter bloggen vara för en stund. Bilder Privata tagna med mobilkamera, tack för lånet PAndra bloggar om Jensens, långhelg, restaurang, biobesök, Jumper

www.ps3bloggen.se: Releaselista vecka 13 [2008]
Tänka sig, det är redan måndag och fyrdagarshelgen börjar lida mot sitt slut. Jag har njutit för fulla muggar av påskhelgen med god mat, trevligt sällskap och min nya favorithobby att rosta eget kaffe. Just nu sitter jag med en cappuccino gjord på den seriöst goda Liquid Amber som jag rostade hemma i ugnen ...

Jullie.tjejsajten.se: Kvällen
Kvällen vart bättre än förväntat actually. Mysig Degade lite framför datorn i början, tittade på TV i min ensamhet tills mitt lilla sällskap kom. Vi ...

Inga kommentarer: