måndag 7 april 2008

Vad tycker du om "Amy Diamond intervju på globen. Nu börjar kvällens jobb här"?

Svensk IT-blogg
Jag läste en hel sjuk grej på ellasweb.blogg.se det var nästan så man hade lust att börja gråta. Dom tror verkligen att dom vet något, och bara det är ju totalt bäst. Vad man är less på sådant. Men ellasweb.blogg.se skulle behöva få höra några underbara synpunkter.

Tipsa er alla, med en egen åsikt, om Amy Diamond intervju på globen. Nu börjar kvällens jobb här!, säg vad du tycker om det nedan, för katten!

ellasweb.blogg.se piper bland annat om:
Amy Diamond intervju på globen. Nu börjar kvällens jobb här


Åsikt tack?

Surfade runt och hittade även detta idag:

krutte.blogspot.com: flipper och bärs sista dagen p jobbet
sista dagen på mitt jobb. börjar nytt jobb igen på måndag. det blev bara 2 månader här.en sak som jag kommer sakna massor är flipperspelet. idag så spelade vi med lite öl i kroppen för att se om det funkade bättre. jag vann iallafall en gång men totalt så spöade per mig med totalt 279 i setsiffror.

feminiman.blogspot.com: Shine On You Crazy Diamond
Pink Floyd "Shine On You Crazy Diamond" Marlene

Jullie.tjejsajten.se: Kvällens outfit
Har redan lagt upp en dagens outfit, men bytte om inför kvällens små bravader Den nya adidaströjan som jag fått av Corneliafick åka på samt en vit v...

Inga kommentarer: