måndag 7 april 2008

Nytt rekord: Tjuvagömman

Svensk IT-blogg
Under alla mina yrkesverksamma år har jag aldrig stött på någon sådant här ( obs det var på michaelsageras.blogspot.com) . Man kan tro att personen i fråga "har alla tallrikarna i skåpet", men läs vidare gott folk. Det du kommer få se är fullständigt bäst. Så se upp du kommer att helt visst att vilja börja gråta när du ser.

Med risk för att bli en soffpotatis tipsar jag dig om gå in på Tjuvagömman Säg gärna vad Du tycker om det hela!

Typ såhär skriver michael sågerås:
I julas var jag ute och joggade och sprang på denna plats vid vättern. Den kallas för "tjuvagömman" och det kan man nästan förstå när man är på platsen. Jag kan tänka mig att man gömde undan tjuvgods en gång i tiden här. Jag såg dem inte men jag hörde att vattnet kluckade på ett speciellt sätt, ungefär som om något var ihåligt. En eller flera små grottor. Nu vet jag inte om det är så för det kan man bara se om man kommer sjövägen och det gjorde inte jag. En häftig plats är det hur som helst. Hit ska jag återvända en morgon och fånga soluppgången över vättern.


Visst bli man nyfiken i en strut!?

Lite mer spännande saker:

michaelsageras.blogspot.com: Vättern i december
Vättern är en alldeles utmärkt sjö att bada i fast inte den här årstiden. Då gör den sig bäst från landsidan. Var ute i helgen och tog dessa regntunga bilder över Vättern. Kallt, blåsigt och regningt. Vart tog snön vägen

blogg.expressen.se: Formex och Aftonbladet´s hälsobilaga
br Till helgen kommer min artikel i aftonbladet, så då får jag nästan be er att köpa konkurrenten *skratt* Familjebilagan Men en gång är ingen gång, inte sant Skämt åsisdo.... de är grymma på familjerelaterade ämnen och på redaktionen är de bara hur trevliga som helst.I helgen är det dags för formex och flera av våra härliga samarbetspartners är på plats. bObles bland annat... br Vill tacka min kära vän Helen för de fina presenterna hon skickade. Om nihade sett den lila väskan med limegröna handtag, så hade ni skrattat. Det kunde lika gärna stå Zarah över hela väskan, för den är såååå jag. *skratt*Haen härlig fredagmina vänner och missa inte vårtutökade samarbete med evitamin. Info kommer straxbr Kramizar i massor Zarah

www.fitnessguru.se: Yoga-övning
br Såg denna artikel i DN Söndag och kände att jag bara var tvungen att lägga upp den här. Utöver det känns det som om jag bara kan hålla med om att övningen som hamnade på första plats av nio bra övningar för KVINNOR inte är något annat än just bra Artikeln handlar om Ashtangayoga, ...

Inga kommentarer: