torsdag 10 april 2008

Vad tycker du om "Personförsäkring"?

Svensk IT-blogg
Jag läste en hel sjuk grej på www.metrobloggen.se det var nästan så man hade lust att hoppa av glädje. Dom tror verkligen att dom vet något, och bara det är ju totalt söt. Vad man är less på sådant. Men www.metrobloggen.se skulle behöva få höra några sanna synpunkter.

Tipsa er alla, med en egen åsikt, om Personförsäkring?, säg vad du tycker om det nedan, för katten!

www.metrobloggen.se piper bland annat om:
Har ju "diskuterat" lite om föräkringar. Ska man ha en peronförsäkring Jag har ingen, jag har bara hemförsäkring och b...


Åsikt tack?

Lite mer spännande saker:

www.metrobloggen.se: Hormoner, vätska och glykogen..
.. i en salig blandning Japp, det är vad jag består av idag. "höjardag", "ätardag", "slappardag", "svul...

www.metrobloggen.se: Morgonsoffan, outfit-råd och skrattgas
Dagens "handläggare på Arbetsförmedlingencitat" "Jag känner mig nöjd när jag är klädd så hauml...

www.metrobloggen.se: "Triggers"
När man vill äta hälsosamt gäller det att känna sig själv väl. Att bara följa "allmäna" tips räcker...

Inga kommentarer: