torsdag 10 april 2008

Sånt underbar inlägg: Dagens bild.

Såg ett inlägg på jarnoklorid.blogspot.com och det fick mig verkligen att trilla av stolen. Vissa saker var så underbar, men kan hålla med om endel av det. Glas och Klorid skriver massa sanna saker.

Trots det vill jag passa på att tipsa er om Dagens bild., skriv gärna och berätta om ni håller med mig i kommentarerna här nedan!

Glas och Klorid skriver bland annat:
Pussla ihop livet och kärleken är en rostig gammal klyscha. Men också en sanning i många fall.


Visst kan man kan man tänka och tycka i evighet om detta?

Surfade runt och hittade även detta idag:

www.schlagerpinglan.se: Dagens datordänga 08-03-28
Schlagerpinglan Det var ett tag sedan jag körde en Dagens datordänga och det beror naturligtvis på att mest nya ESClåtar spelats här. br Nu börjar det dock återgå till det vanliga, i alla fall för en kort period, och nu har en gammal goding åter fått en glansperiod här Sonntag med Mess från Österrike. En väldigt ...

bimbo84.blogspot.com: Grattis, mormor!
I dag fyller min älskade mormor sjuttiofyra år. Hurra, hurra Det är svårt att tro att denna skönhet är så pass gammal, men hon är lika pigg som alltid eller nästan i alla fall. Jag, Diana och mamma tog med oss mormor på restaurang för att fira henne, men snäll som hon är envisades mormor med att själv stå för notan. Efteråt tog vi bilen till Strandbaden i Årsunda där jag fotograferade födelsedagsbarnet. Vi brukade alltid spendera somrarna där när morfar levde så det är alltid lika mysigt att återvända dit. Här kommer en bild på världens bästa mormorFler bilder från dagen finns här. Förresten så tror jag att en av mina artiklar har publicerats i Dagens Nyheter, men jag kan inte få tag på den i Sandviken. Så är det någon som vet om jag är med i dagens nummerBimbo Boyhttpwww.bimboboy.com

www.erikwesterdahl.se: Näst-största bloggen i Örebro! ^^,
br Örebros näststörsta privata blogg ,br Jag trodde att det förra inlägget skulle bli dagens sista, och det blev det också, för nu är klockan 00.05 och en ny dag har börjat, så det här får bli dagens första , Anledningen till detta EGOmoment är att min blogg nu har hamnat på en gammal ingnodd plats som ...

Inga kommentarer: