måndag 7 april 2008

Sånt asbra inlägg: trötta torsdag

Svensk IT-blogg
Såg ett inlägg på www.rockon.nu och det fick mig verkligen att trilla av stolen. Vissa saker var så asbra, men kan hålla med om endel av det. www.rockon.nu skriver massa snygga saker.

Trots det vill jag passa på att tipsa er om trötta torsdag, skriv gärna och berätta om ni håller med mig i kommentarerna här nedan!

www.rockon.nu skriver bland annat:
Idag var jag trött som en bäver när jag vaknade men det gick fort över då det var full fart på jobbetbr Vi ska ut och ha lite kul på fredag vilket blir kul Man kan faktiskt se slottet från stanbr Men att käka på restaurang och bo på hotell br


Visst kan man kan man tänka och tycka i evighet om detta?

Detta har andra skrivit:

karolina.tjejsajten.se: Sunny morning
Godmorgon.Vaknade vid halv nio när A gick till jobbet. Gick ner direkt på stan och köpte ett solkort och passade på o steka lite på en gång. Skönt som...

www.rockon.nu: Best Western Hotel Corallen
Hotellet som så sent som i februari 2008 blev ett Svanenmärkt hotell är Oskarshamns enda kompletta affärsoch fritids hotell med moderna konferenslokaler. br De erbjuder boende med en underbar restaurang utsikt över havet och nationalparken Blå Jungfrun men har ändå närheten till stan. Det ligger lugnt placerat och det enda som kan komma att väcka dig ...

www.fastighetsmaklaren.nu: Nu arbetas det!
När vårsolen sticker till så kommer folk ut ifrån sina hus och aktiviteten är i full gång. Vi har 9 garageinfarter på området som ska asfalteras och besiktning sker på torsdag så nu är det bråttom vill jag lova. För de som inte håller på att justera sina garageinfarter är det full fart att planera ...

Inga kommentarer: