måndag 7 april 2008

Sånt underbar inlägg: Långfredag.

Såg ett inlägg på www.metrobloggen.se och det fick mig verkligen att hoppa av glädje. Vissa saker var så underbar, men kan hålla med om endel av det. www.metrobloggen.se skriver massa roliga saker.

Trots det vill jag passa på att tipsa er om Långfredag., skriv gärna och berätta om ni håller med mig i kommentarerna här nedan!

www.metrobloggen.se skriver bland annat:
Dagen började kl 7 då Vilgoth ville upp. Bara att gå ipp då liksom. Jonny däremot låg kvar.. Till 11... Då fick man typ...


Visst kan man kan man tänka och tycka i evighet om detta?

Här är lite mer saker jag hittat

www.metrobloggen.se: God morgon.
Jaha, då har man vaknat då. Lite senare än vanligt, men det var bara skönt. Jonny och Vilgoth duschar så jag sitter bara här. ...

www.metrobloggen.se: Maj hedd!
Najjs stavning, don't u think Vaknade för en stund sen. Eller ja, jag har varit halv vaken sen sex. Jonny åkte då och Vilgoth ville inte somn...

www.metrobloggen.se: Vilgoth Jonny Ove Karlsson.
Så heter mit lilla barn Han sitter just nu i soffan och strycker på sin learing puppy så den sjunger och låter hela tiden. Härlig...

Inga kommentarer: