torsdag 10 april 2008

Trasiga bloggar suger är bara underbar!

Svensk IT-blogg
Hittade av en ren tillfällighet ett inlägg på aselli.se och det fick mig verkligen att trilla av stolen. Endel synpunkter som står där är ju helt underbar, men jag kan faktiskt se någon sanning i det! aselli.se skriver endel spännande grejer .

Vill verkligen tipsa er alla om Trasiga bloggar suger, berätta vad du tycker om det som står nedan!

aselli.se skriver bland annat:
Min blogg har varit trasig.br Jag ber om ursäkt för det.br Nu är den lagad. Hoppas jag.br


Vad tror du om det här?

Lite mer spännande saker:

www.c-r.se: Öppna…
br br Hello guys Hoppas helgen har varit awesomebr Det har varit litet tomt på bloggen den senaste tiden, vilket vi får ursäkta. Alla bootcamps, seminarieförberedelser och annat har tagit upp tiden, vilket egentligen inte är någon riktig ursäkt, men det är en förklaring iaf.br Hur som helst är vi nu back on track. Idag tänkte jag blogga lite ...

donnasandra.blogg.se: Dagens
Idag har jag jobbat några timmar på ett fritids, så det var bekväma kläder som gällde. Klänning och strumpbyxor är förstås väldigt bekvämt det med, men oömma kläder är kanske snarare vad som beskriver dagens klädsel. Nu har det varit målning av tak, städning och bärande resterande tid.'Kortärmad kofta från La Redoute, sjal från Ebay, snart trasiga jeans från HM

jagochminfamilj.blogspot.com: Välkommen
Till min nya blogg Jag har tröttnat på allt krångel med blogg.se...Jag hoppas att du följer mig här på min nya blogg

Inga kommentarer: