torsdag 10 april 2008

Vad sägs? Hur man tjänar pengar på sin blogg the Rudolf way

Svensk IT-blogg
Om du hade ett äpple på huvudet, skulle det aldrig rulla av (ja du skulle inte kunna röra dig på en halvtimme) om du såg det jag såg på disruptive.nu det var verkligen så att man ville trilla av stolen när man läste. Tror aldrig jag har blivit så förfärligt överaskad av det som disruptive.nu skriver, och endel av det är så asbra.

Men dock, disruptive.nu skriver helt klart vissa underhållande grejer . Se här till exempel:
Efter gårdagens intervju här på Disruptive är det nog ingen som tvekar angående vad Peter och jag tycker om bloggar. Det slumpar sig så att jag samtidigt haft en dialog via mail och samtal med en vän som försöker tjäna lite pengar, genom att marknadsföra produkter på nätet. Jag har försökt övertyga honom om att ...


Skulle väldigt gärna vilja veta vad du tycker om det ovan! Så kommentera gärna :)

Surfade runt och hittade även detta idag:

www.marketshark.se: Bloggar du för att tjäna pengar på internet?
br Som alla vet redan nu så kan vem som helst i hela Sverige tjäna pengar på internet Oj, jag glömde nämna hela världen Har du en blogg så tjänar du pengar, så enkelt är det Även om du inte tjänar flera tusen i månaden så tjänar du pengar. Det kan handla om några få ...

www.bliekonomisktfri.se: Tjäna pengar via marknadsföring på Internet
Idag är det många som försöker tjäna snabba pengar på internet. Det är inte många som lyckas. Själv har jag hittills inte hittat något system, eller liknande, som gör att man snabbt tjänar stora pengar. Är man dock villig att lägga ned tid finns det en del pengar att tjäna. Dels via marknadsföring på internet ...

www.bliekonomisktfri.se: Går det att tjäna pengar på att blogga?
Så läser man om det man redan vetat. Det går att tjäna mycket pengar på att blogga, om man bloggar frekvent, promotar ut sin blogg på rätt ställen och hittar sin egen unika ton.br Bloggmiljonärernabr Att många unga tjejjer tjänar bra med pengar på sitt bloggande torde inte vara någon hemlighet. Nu är det inte alla bloggare ...

Inga kommentarer: