måndag 7 april 2008

Nytt rekord: Slapp dag.

Svensk IT-blogg
Under alla mina yrkesverksamma år har jag aldrig stött på någon sådant här ( obs det var på www.metrobloggen.se) . Man kan tro att personen i fråga "har alla tallrikarna i skåpet", men läs vidare gott folk. Det du kommer få se är fullständigt bäst. Så se upp du kommer att helt visst att vilja börja gråta när du ser.

Med risk för att bli en soffpotatis tipsar jag dig om gå in på Slapp dag. Säg gärna vad Du tycker om det hela!

Typ såhär skriver www.metrobloggen.se:
Jepp, det har det varit. Kom hem, åt kollade på film ch somnade en sväng, handlade, åt och kollade på film.. Seeg och tro...


Visst bli man nyfiken i en strut!?

Hittade lite andra bloggar om detta:


www.metrobloggen.se: Fortfarande trött
Sov 1,5 timme, gick upp, la mig i soffan och kollade på film och sen har jag inte kommit mycket längre.. Skippade gymmet idag, bättre att kauml...

www.metrobloggen.se: Fyra Minuter - en storartad film
Att tysk film håller på att uppleva en slags renässans verkar inte bara vara en modeslogan. För några månader sedan skrev jag...

www.metrobloggen.se: Osynlig?
Igår hände någonting underligt.. Det började med att hela dagen tyckte jag att människor kollade ovanligt mycket på mig. Det va...

Inga kommentarer: