torsdag 10 april 2008

Www.equality.nu påstår: Hur ska vi klä ut oss på jobbet

Svensk IT-blogg
Läste precis ett inlägg på www.equality.nu och det fick mig att börja gråta. Vissa åsikter som beskrivs är rent utav asbra, men jag håller inte alltid med om allt. www.equality.nu skriver mycket sanna saker.

Likväl vill jag passa på att tipsa er om Hur ska vi klä ut oss på jobbet?, berätta gärna om du håller med mig i kommentarerna nedan!

www.equality.nu skriver bland annat:
Handlar det om att bli snygg Sexig Provocerande br Nope, kära damerbr Vi ska förmedla att vi är aprofessionella inte uringat bframgångsrika inga billiga plastsmycken c trendmedvetna inga axelladdar från George Michael kollektion doss själva inga lånade flower power från dotters garderobbr Se även Så här klär sig de mäktigaste kvinnornabr


Vad tycker ni om detta?


Surfade runt och hittade även detta idag:

rocketqueens.blogg.se: Blommor från The Body Shop
Inga purfärska nyheter, men ack så söta Rougehighlighterpuder från The Body Shops Spring Bloomkollektion, Blushing Daisies kostar 299 kronor i butik. Rocketqueen vill ha Läs mer om vårens kollektion från TBS hos Lipglossbitch.In English No freshyfresh news really, but these Blushing Daisies from The Body Shop are just too cute Rocketqueen wants

asawestlund.blogspot.com: Utan fisk inga fiskare
Utan fisk inga fiskare. Så enkelt är det. Läs min och Olle Thorells artikel om fisket på Olles blogg här.Bilden har jag lånat från Naturskyddsföreningen. Här kan du läsa om Jorge Varela Mrquez bildenarbete med att skydda kusten i Fonsecabukten från räkodlarnas rovdrift.

www.metrobloggen.se: Inga pepparkakor
Nej, det blev inga pepparkakor för mig denna jul, men jag är brun som en papparkaka istället efter fyra veckor i Thailand. Det finns betyd...

Inga kommentarer: