måndag 7 april 2008

Www.metrobloggen.se påstår: Kvällsmacka.

Svensk IT-blogg
Läste precis ett inlägg på www.metrobloggen.se och det fick mig att trilla av stolen. Vissa åsikter som beskrivs är rent utav fantastisk, men jag håller inte alltid med om allt. www.metrobloggen.se skriver mycket underbara saker.

Likväl vill jag passa på att tipsa er om Kvällsmacka., berätta gärna om du håller med mig i kommentarerna nedan!

www.metrobloggen.se skriver bland annat:
Ska ta mig lite kvällsfika snart. Håller just nu på och lägger Vilgoth. Han har kommit upp 1 gång redan. Får se hur mån...


Vad tycker ni om detta?


Detta har andra skrivit:

www.metrobloggen.se: Gnällgris.
Nu har vi ätit lite mat. Vilgoth bajsade under tiden så han fick duscha. Han gnällde HELA tiden, men han håller på och får t...

www.metrobloggen.se: Morgonpigg unge.
Ja, Vilgoth vaknade redan vid 6.30 Jag låg kvar i sängen till klockan blev 7. Men jag var vaken så det var inte så vilosamt. Vilgoth ho...

www.metrobloggen.se: 100.
Eftersom jag inte kommer kunna träna nån vardag denna veckan då Vilgoth är ledig så får jag göra lite här hemma. Sk...

Inga kommentarer: