torsdag 10 april 2008

Nyligen bloggat: Gratis framkallning

Svensk IT-blogg
Ok, det här jag läste i morse på www.kameravaskan.se var så sött att man ville hoppa av glädje. Om man nånsin ska kunna gå vidare i detta livet, måste man läsa det här helt asbra,

Borde inte föra det vidare men jag bara måste! Hör här, www.kameravaskan.se skriver:
Framkallning av digitala bilder är en marknad som många vill slå sig in på. Detta har resulterat i att flera erbjuder gratis framkallning av digitala bilder. Givetvis för att du ska upptäcka dem och fortsätta använda dem.br Detta ger dig stora möjligheter att testa vilka du trivs bäst med. Det är många faktorer som avgör. Genom ...


Klicka in dig på Gratis framkallning, säg vad du tycker om det ovan, snälla!

Lite mer spännande saker:

feeds.feedburner.com: Galleri: Bilder från The Wolf Man
Ett gäng bilder från inspelningsplatsen för Joe Johnstons The Wolf Man med Benicio Del Toro har letat sig upp på nätet. Här är ett gäng bilder.br Ps. Detta är ett test av nya gallerifunktionen i Wordpress 2.5. Detta gör det väldigt enkelt för oss att ladda upp bilder från kommande filmer. Något ni vill se mera ...

denkanw.blogspot.com: Bloggens Utseende
Nu känner jag att jag börjar bli riktigt trött på detta utseendet jag har, det är så mörkt och tråkigt. Jag vill ha något mer ljust och färgfullt och det allra viktigaste, jag vill använda minaegna bilder till bannern som kommer bli hela grunden för allt. Men just nu väntar jag tills jaghar införskaffat lite nya saker. När jag har tillgång till de sakerna ska jag testa att försöka ta lite egna bilder som ska pryda bannern.Men tills jag inte har sakerna jag vill ha få ni stå ut med detta utseendet, tyvärr...

emmastenlund.tjejsajten.se: jag och maria .
haha grymt söta bilder hur länge sen var det typ 2 år . aja, vi är iaf bäst . ursäkta att det typ kommer upp onödigt många bilder, men man måste j...

Inga kommentarer: