måndag 7 april 2008

Vad tycker du om "Funderingar."?

Svensk IT-blogg
Jag läste en hel sjuk grej på www.metrobloggen.se det var nästan så man hade lust att hoppa av glädje. Dom tror verkligen att dom vet något, och bara det är ju totalt fantastisk. Vad man är less på sådant. Men www.metrobloggen.se skulle behöva få höra några fina synpunkter.

Tipsa er alla, med en egen åsikt, om Funderingar., säg vad du tycker om det nedan, för katten!

www.metrobloggen.se piper bland annat om:
Ska skriva lite snabbt om vad jag drömde. Det är så obehagligt asså. Usch. Jag drömde att Vilgoth fast han var äldre ibland f...


Åsikt tack?

Hittade lite andra bloggar om detta:


www.metrobloggen.se: Hämtningsdags.
Nu har jag dammsugit lägenheten. Ska gå och gämta Vilgoth från dagis nu. Usch känner mig typ depriemerad just nu. Vet inte varfouml...

www.metrobloggen.se: Usch usch usch!
Jag tvättade nyss håret och som vanligt efter jag tvättat mitt väldigt långa hår böjer jag mig ner för att plocka up...

www.metrobloggen.se: 100.
Eftersom jag inte kommer kunna träna nån vardag denna veckan då Vilgoth är ledig så får jag göra lite här hemma. Sk...

Inga kommentarer: