måndag 7 april 2008

Sånt fantastisk inlägg: Är det inte sant

Svensk IT-blogg
Såg ett inlägg på www.metrobloggen.se och det fick mig verkligen att börja gråta. Vissa saker var så fantastisk, men kan hålla med om endel av det. www.metrobloggen.se skriver massa fina saker.

Trots det vill jag passa på att tipsa er om Är det inte sant?, skriv gärna och berätta om ni håller med mig i kommentarerna här nedan!

www.metrobloggen.se skriver bland annat:
När man varit förälder längre så förstår man mer vad det innbär Eller hur Visst vet man inte allt. Men man har vari...


Visst kan man kan man tänka och tycka i evighet om detta?

Detta har andra skrivit:

www.metrobloggen.se: Jag är så passé
Mitt bästföredatum är för länge sedan passerat. Jag hänger inte med längre. Av en slump råkade jag hamna på en...

community.datormagazin.se: Taxi, var god dröj
Jag åker inte taxi ofta, eftersom huvudstaden erbjuder god kollektivtrafik. När jag beställde en taxi senast fick jag följande SMS, vilket kan förklara varför jag inte åker taxi ofta... Den som väntar på något gott, väntar garanterat för länge... eller hur var nu ordspråket Om du inte vill räkna i huvudet motsvarar 1660 minuter drygt 27 timme.Forsberg måhända att lokaltrafiken är en smula försenad emellanåt, men 27 timmar Knappast.Ps. För dig som är teknikintresserad telefonen är en Nokia E70. Ds.

www.metrobloggen.se: Låång sovmorgon...
Vaknade ungefär 1 gång per timme i natt, så jag har visst haft en lite längresovmorgon än planerat denna söndagen. Sitter...

Inga kommentarer: