måndag 7 april 2008

Vad sägs? Vit tisdag

Svensk IT-blogg
Om du hade ett äpple på huvudet, skulle det aldrig rulla av (ja du skulle inte kunna röra dig på en halvtimme) om du såg det jag såg på exponerat.blogspot.com det var verkligen så att man ville börja gråta när man läste. Tror aldrig jag har blivit så förfärligt överaskad av det som Helena/Bildbloggerian skriver, och endel av det är så bäst.

Men dock, Helena/Bildbloggerian skriver helt klart vissa snygga grejer . Se här till exempel:
Tankebubblors Färgvecka fortsätter med tisdagens färg som är VIT.Och det här är min bild av en vit lotusblomma. Klicka på den för att ta en närmare tittMåndag blå. Tisdag vit. Onsdag grön. Torsdag rosa. Fredag svart. Lördag gul.Andra bloggar om temavecka, foto, bildblogg, vit, blommor


Skulle väldigt gärna vilja veta vad du tycker om det ovan! Så kommentera gärna :)

Här är lite mer saker jag hittat

exponerat.blogspot.com: Blå måndag
Hos Tankebubblor är det Temavecka med jämna mellanrum, och jag hade helt missat att det är Färgvecka den här veckan. Men nu är jag med i matchen Måndag blå. Tisdag vit. Onsdag grön. Torsdag rosa. Fredag svart. Lördag gul.Klicka för att förstoraJag hakar på en dag för sent och här kommer mitt måndagsbidrag på tema BLÅ. En blå ton i bilden med den blå kvällshimlen och det mörkblå havet. Från en ljuvlig kväll på Mauritius för en dryg månad sen.Andra bloggar om temavecka, foto, bildblogg, blå

exponerat.blogspot.com: Grön Ordlös Onsdag
Den här bilden är en både del av kedjan Ordlös Onsdag hos NejmaochMitt bidrag i Tankebubblors Färgvecka där dagens färg är GRÖN.Färgerna Måndag blå. Tisdag vit. Onsdag grön. Torsdag rosa. Fredag svart. Lördag gul.Andra deltagare i Ordlös onsdag finns här och andra gröna i Färgveckan hittar ni här.Andra bloggar om temavecka, ordlös onsdag, foto, fotoblogg

exponerat.blogspot.com: ROSA (SKÄR)TORSDAG
Tankebubblors Färgvecka fortsätter och skärtorsdagens färg är passande ROSA.Så med denna ljuvt rosa blomma vill jag önska er allaGLAD PÅSKSjälv åker jag till landet nu och spenderar påskhelgen utan uppkoppling,men med desto mer av gott att äta dricka. Trevlig helgAndra bloggar om temavecka,foto, fotoblogg **** Andra rosa Färgveckodeltagare finns här.

Inga kommentarer: