torsdag 10 april 2008

Sanslöst underbar! Kolla: Tankar om saker och ting.

Svensk IT-blogg
Kära bloggare och andra läsare, kolla in www.metrobloggen.se innehållet där fick ialla fall mig att börja börja gråta. Mycket av det är ju SÅ underbar, men man ska inte avfärda allt på nätet. www.metrobloggen.se skriver ett och annat spännande.

Om jag får (klart jag får hihi) så vill jag tipsa er om de här Tankar om saker och ting.. Ta ändan ur vagnen och säg vad du tycker om det som står här nedan.

www.metrobloggen.se skriver på detta viset:
Jag tror inte jag tål foppatofflor. De sticker inäsan. Kanske fösvinner lukten efter ett tag Ska iaf ha de, när jag jobar tänkte jag...


Man kan ju bara hoppas på att bli svept av molnen...Tyck till om det här mina vänner!

Här är lite mer saker jag hittat

www.metrobloggen.se: Paus från berg- och dalbana
Det har varit en rätt så skön dag i dag .. saker ting börjar kommalite tilllrätta igen känns det som ..hoppas det h...

www.metrobloggen.se: Tankar från en ung förälder.
Efter att sett det där programmet på teve så kom jag att tänka på att jag inte alls känner mig sådär ung för a...

www.metrobloggen.se: Har stjärnor i ögonen..
..efter kvällens capoeirapass. Tänkte ta det lugnt på passet efter helgens snörvlande, men not Chefensjälv var äntli...

Inga kommentarer: