måndag 7 april 2008

Vad sägs? Påspyntat.

Svensk IT-blogg
Om du hade ett äpple på huvudet, skulle det aldrig rulla av (ja du skulle inte kunna röra dig på en halvtimme) om du såg det jag såg på www.metrobloggen.se det var verkligen så att man ville trilla av stolen när man läste. Tror aldrig jag har blivit så förfärligt överaskad av det som www.metrobloggen.se skriver, och endel av det är så bäst.

Men dock, www.metrobloggen.se skriver helt klart vissa underbara grejer . Se här till exempel:
Nu har vi varit och handlat lite. Köpte lite påskris, fjädrar, påsklilja och ljus så nu har vi påskpyntat lite Vilgoth auml...


Skulle väldigt gärna vilja veta vad du tycker om det ovan! Så kommentera gärna :)

Lite mer spännande saker:

www.metrobloggen.se: 100.
Eftersom jag inte kommer kunna träna nån vardag denna veckan då Vilgoth är ledig så får jag göra lite här hemma. Sk...

www.metrobloggen.se: Kvällsmacka.
Ska ta mig lite kvällsfika snart. Håller just nu på och lägger Vilgoth. Han har kommit upp 1 gång redan. Får se hur mån...

www.metrobloggen.se: Vilgoth snackar lite.
Jäss. Här kommer den då. vieoblogget eller klippet, va fan det nu är. Vilgoth pratar lite.

Inga kommentarer: