måndag 7 april 2008

Kiss i pottan och nya kalsonger. är bara underbar!

Svensk IT-blogg
Hittade av en ren tillfällighet ett inlägg på www.metrobloggen.se och det fick mig verkligen att trilla av stolen. Endel synpunkter som står där är ju helt underbar, men jag kan faktiskt se någon sanning i det! www.metrobloggen.se skriver endel fina grejer .

Vill verkligen tipsa er alla om Kiss i pottan och nya kalsonger., berätta vad du tycker om det som står nedan!

www.metrobloggen.se skriver bland annat:
Igår så hämtade vi hem pottan så nu kan vi börja med pottan Den vi hade innan tyckte han inte om alls. Denna har ryggstöd och...


Vad tror du om det här?

Surfade runt och hittade även detta idag:

www.metrobloggen.se: Han kan ju det här!
Satte V på pottan när jag bytt bajsblöja och han satt och läset en stund, sen ställde han sig och och ropade lite, då hade han ...

www.metrobloggen.se: Grinig unge.
Gick och hämtade V på dagis, blåste som fan, fårskinnet ur vagnen blåste ur och allt. Snö i hela ansiktet och håret.. S...

community.datormagazin.se: I brist på bättre
Sitter och väntar på att en telefonkonferens med Microsoft ska starta. Och eftersom det blir tråkigt att rulla tummarna efter ett tag provar jag att skapa en blogg. Mitt "track record" när det kommer till bloggande är inte det bästa men i vanlig ordning hoppas jag att det ska gå bättre denna gång.Om jag lyckas kommer hugade läsare av bloggen att kunna följa mig och redaktionen genom vardagen.Nu ska jag fortsätta att vänta på telefonkonferensen. Den skulle börjat 17.30, nu är klockan 17.45. Kanske behövde Steve Balmer gå på toaletten innan...

Inga kommentarer: