torsdag 10 april 2008

Hittat på nätet: Jag förstår inte.

Svensk IT-blogg
När jag satt i soffan hemma såg jag en grej på www.metrobloggen.se gissa om jag höll på att trilla av stolen! Vissa saker som står där är ju helt asbra, och ni kommer garanterat vilja hoppa av glädje när ni ser det här. Ordspråket som säger "Bättre en fågel i handen, än 10 i skogen" vet sin plats i universum.

Måste bara tipsa om det här Jag förstår inte., om du tycker som jag skriv något om nedan!

Lite av det som www.metrobloggen.se skriver:
Vad är det som är så speciellt med Silverfisken, egentligen Idag råkade jag klicka mig in på hans blogg iom att han låg par...


Svårt att inte ha en åsikt, eller hur?

Detta har andra skrivit:

www.metrobloggen.se: Om jag berättar hur många sidvisningar jag har just nu...
får jag säkert sextremt många träffar Så har jag till slut fått en sexblogg P.S. Jag råkade pinga inlägget som...

www.metrobloggen.se: Jag är så passé
Mitt bästföredatum är för länge sedan passerat. Jag hänger inte med längre. Av en slump råkade jag hamna på en...

www.metrobloggen.se: SEX & VÅLD!
Okej. Då hamnade jag där ändå. Med en egen blogg, alltså. Folk har tjatat på mig väldigt länge nu i flera å...

Inga kommentarer: