måndag 7 april 2008

Sånt asbra inlägg: Mata änder.

Svensk IT-blogg
Såg ett inlägg på www.metrobloggen.se och det fick mig verkligen att börja gråta. Vissa saker var så asbra, men kan hålla med om endel av det. www.metrobloggen.se skriver massa underbara saker.

Trots det vill jag passa på att tipsa er om Mata änder., skriv gärna och berätta om ni håller med mig i kommentarerna här nedan!

www.metrobloggen.se skriver bland annat:
Nu har jag diskat, vikt kläder, städat lite i sovrummet, lagat mat, ätit och kollat på One Tree Hill. Nu ska jag och Lillskrutten ut och m...


Visst kan man kan man tänka och tycka i evighet om detta?

Detta har andra skrivit:

www.metrobloggen.se: One Tree Hill.
Just det, igår började den nya säsongen av One Tree Hill på femman. tror att repreisen går idag vid 14. Om någon vill se det ...

www.metrobloggen.se: Jag saknar så!
Åh, jag saknar One Tree Hill Kan inte se ett nytt avsnitt förrän 16 april Muuh Jag är lite beroende. Men får kolla på ett g...

www.metrobloggen.se: Wiihooo.
Nu har nytt avsnitt av One Tree Hill kommit så nu kan jag se det ikvälL Najjs Nej, jag skulle ju läsa Tjo på er

Inga kommentarer: