måndag 7 april 2008

Sånt asbra inlägg: Brr brr.

Svensk IT-blogg
Såg ett inlägg på www.metrobloggen.se och det fick mig verkligen att hoppa av glädje. Vissa saker var så asbra, men kan hålla med om endel av det. www.metrobloggen.se skriver massa snygga saker.

Trots det vill jag passa på att tipsa er om Brr brr., skriv gärna och berätta om ni håller med mig i kommentarerna här nedan!

www.metrobloggen.se skriver bland annat:
Har ju ont idag så jag unnade mig lite jordgubbsglass med lakritsås på. Mumsigt. Jag gillar inte glass så värst mycket, men lakrit...


Visst kan man kan man tänka och tycka i evighet om detta?

Detta har andra skrivit:

www.metrobloggen.se: Alla har vi någon last
De flesta av oss har nog någon liten grej vi bara inte kan motstå i matväg. Det kan vara godis, glass, nötter eller något helt anna...

www.metrobloggen.se: Svettigt.
Idag har jag varit lite duktig, eller mycket duktig om du frågar mig... Visst jag åt mindre frukost än vanlig pga av två snabba hugg i u...

www.metrobloggen.se: Tåta med jordgubbar.
Tjoho Idag gjorde jag en tårta så vi åt det nu på morgonen, Jonny fyllde ju år igår men tänkte att vi skulle äta...

Inga kommentarer: