måndag 7 april 2008

Nytt rekord: I tunnelbanan

Svensk IT-blogg
Under alla mina yrkesverksamma år har jag aldrig stött på någon sådant här ( obs det var på jarnoklorid.blogspot.com) . Man kan tro att personen i fråga "har alla tallrikarna i skåpet", men läs vidare gott folk. Det du kommer få se är fullständigt underbar. Så se upp du kommer att helt visst att vilja börja gråta när du ser.

Med risk för att bli en soffpotatis tipsar jag dig om gå in på I tunnelbanan Säg gärna vad Du tycker om det hela!

Typ såhär skriver Glas och Klorid:
Öde morgon i tunnelbanan där många fötter har trampat och värmt sig eller bara stått och väntat med en stunds eftertanke inför dagens arbete.


Visst bli man nyfiken i en strut!?

Detta har andra skrivit:

blogg.stureplan.se: Michaela the lucky bitch
Jag känner två Michaelor, och båda är två av de charmigaste personerna jag vet i Stockholm. En av dem träffade en annan av de charmigaste människorna jag vet på tunnelbanan igår. Björn Gustavsson Hur lucky är inte hon Varför kunde inte Björn varit på tunnelbanan med mig när jag satt fast där i en timme ...

www.metrobloggen.se: Citius Altius Fortum
Itunnelbanan sprids den här dagens evangelium av energibolaget Fortum som tyvärr även råkar vara undertecknads elleverantör, vi...

ewonsphotoshop.wordpress.com: GLAD PÅSK!
Med bilden vill jag bara påminna om vad det egentligen är vi firar till Påsk. Bli inte ledsna eller nedstämda över den mörka bilden utan ta den som ett snyggt fotomontage och en stunds eftertanke. Det kan faktiskt behövas ibland bland alla ägg, prinskorvar, godispåsar och smällare. Jag önskar alla besökare en Glad Påsk. Väl ...

Inga kommentarer: