måndag 7 april 2008

Nytt rekord: Mediaanalys och deras information

Svensk IT-blogg
Under alla mina yrkesverksamma år har jag aldrig stött på någon sådant här ( obs det var på www.gate303.net) . Man kan tro att personen i fråga "har alla tallrikarna i skåpet", men läs vidare gott folk. Det du kommer få se är fullständigt bäst. Så se upp du kommer att helt visst att vilja trilla av stolen när du ser.

Med risk för att bli en soffpotatis tipsar jag dig om gå in på Mediaanalys och deras information Säg gärna vad Du tycker om det hela!

Typ såhär skriver www.gate303.net:
Mediaanalys verkar sprida falsk information i sina utskick. Det rör sig bland annat om bitar kring deras arbete med Sony BMG och Folkia. Det verkar som att Mediaanalys hävdar att vissa företag är kunder hos dem trots att samarbetet redan avslutats. Jag har fått tillgång till två av de utskick Mediaanalys använder sig av där detta syns tydligt...


Visst bli man nyfiken i en strut!?

Surfade runt och hittade även detta idag:

www.gate303.net: Använder sig Mediaanalys av oseriösa metoder?
Många företag som ägnar sig åt sökmotoroptimering SEO har någon gång varit i blåsväder, stundtals kan det verka som att det råder en viss osämja mellan de konkurrerande SEOföretagen. Detta har man kunnat utläsa i både foruminlägg och bloggposter från företag som jobbar med sökmotoroptimering. En snabb sökning hos Google leder till lite märkliga sökträffar som rör Mediaanalys, läs mer om det här...

www.tvavesta.nu: Smslån, fast mindre, Sms lån och snabbt = Snabblån
.br Ute efter ett smslån Du har läst kring Lånefinans Snabblån. Du har läst kringSmsfinans och deras sms lån. Jag har även fått in ettoch annat kring Ferratum och deras snabblån. Men ingen av dessa aktörer erbjuder ett så litet och snabbt smslån som Femhundring.nu. Idiotsäkert domännamn för man vet redan innan att detta mikrolån är ...

rocketqueens.blogg.se: Beautybag
Okej, nu har även jag anmält mig till nästa runda av Beautybags utskick. 300 kronor för en överraskningspåse, kan vara kul Tror att det kommer att bli ännu fler härliga goodies i nästa utskick nu när premiärtestrundan är avklarad. Har ni testat eller ska ni Beautybag.se är adressen

Inga kommentarer: