måndag 7 april 2008

Sånt asbra inlägg: Valpfödsel

Såg ett inlägg på chrishilli.se och det fick mig verkligen att börja gråta. Vissa saker var så asbra, men kan hålla med om endel av det. chrishilli.se skriver massa sanna saker.

Trots det vill jag passa på att tipsa er om Valpfödsel, skriv gärna och berätta om ni håller med mig i kommentarerna här nedan!

chrishilli.se skriver bland annat:
Igår var jag med när Dixy labbetik födde 6 små svarta saker. Den sista av valparna förlöste jag br Några bilder härbr Chris Hillibr Chris Hillibr Fler bilder finns på Dinerooskennelbr och påbr Bloggen på Dinerooskennelbr


Visst kan man kan man tänka och tycka i evighet om detta?

Surfade runt och hittade även detta idag:

chrishilli.se: Pepsi 10 månader idag
Lilla söta Pepsi fyller år idag. 10 månader och hon är världens goaste Phalne med stående öron br Chris Hillibr Chris Hillibr

chrishilli.se: Titta det snöar, titta det snöar…..
Jag gillar snö br Chris Hillibr Chris Hillibr

chrishilli.se: Tidig morgon i Ramshult
I morse vid 7.30 såg det ut så här hos mig här i Ramshult. Solen låg som ett eldklot bakom träden. Det var oerhört vackert och trollsktbr Chris Hillibr

Inga kommentarer: