måndag 7 april 2008

Nytt rekord: Jag hatar min mage.

Svensk IT-blogg
Under alla mina yrkesverksamma år har jag aldrig stött på någon sådant här ( obs det var på www.metrobloggen.se) . Man kan tro att personen i fråga "har alla tallrikarna i skåpet", men läs vidare gott folk. Det du kommer få se är fullständigt fantastisk. Så se upp du kommer att helt visst att vilja trilla av stolen när du ser.

Med risk för att bli en soffpotatis tipsar jag dig om gå in på Jag hatar min mage. Säg gärna vad Du tycker om det hela!

Typ såhär skriver www.metrobloggen.se:
Ja, jag gör faktiskt det. Det är gräslig. Efter jag fick Vigltoh så har den börjat leva sitt egna liv. Jag fick som sagt små br...


Visst bli man nyfiken i en strut!?

Här är lite mer saker jag hittat

www.metrobloggen.se: Huvudvärk, pannkakastårta och regn.
Nu är vi hemma. Var som sagt till ÖF. Fick ont i huvudet så jag fick lite alvedon. Åt pannkakastårta idag, mycket gott. Anki fyllde...

community.datormagazin.se: I brist på bättre
Sitter och väntar på att en telefonkonferens med Microsoft ska starta. Och eftersom det blir tråkigt att rulla tummarna efter ett tag provar jag att skapa en blogg. Mitt "track record" när det kommer till bloggande är inte det bästa men i vanlig ordning hoppas jag att det ska gå bättre denna gång.Om jag lyckas kommer hugade läsare av bloggen att kunna följa mig och redaktionen genom vardagen.Nu ska jag fortsätta att vänta på telefonkonferensen. Den skulle börjat 17.30, nu är klockan 17.45. Kanske behövde Steve Balmer gå på toaletten innan...

www.metrobloggen.se: Jag hatar glasögon!
Jag blir galen av att ha dom här glasögonen på mig. Dom fula, jobbiga glasögonen jag fick när jag var 15 år. Dom har fel styrka...

Inga kommentarer: