torsdag 10 april 2008

Bäst inlägg: Nej, tack och god natt

Svensk IT-blogg
Såg ett inlägg på www.metrobloggen.se och det fick mig verkligen att hoppa av glädje. Vissa saker var så bäst, men kan hålla med om endel av det. www.metrobloggen.se skriver massa sanna saker.

Trots det vill jag passa på att tipsa er om Nej, tack och god natt!, skriv gärna och berätta om ni håller med mig i kommentarerna här nedan!

www.metrobloggen.se skriver bland annat:
Usch, trist. Mycket trist. Nu ska jag gå och lägga mig brevid mina pluttar Är trött och ska ju upp imorgon också. Ni får sova...


Visst kan man kan man tänka och tycka i evighet om detta?

Här är lite mer saker jag hittat

www.metrobloggen.se: God natt.
Nej, nu orkar jag knappt hålla mina ögon öppna längre Ska ta och krypa ner brevid min bääz nu tänkte jag. Upp klockan 7 im...

www.metrobloggen.se: Blir tradera en stund i natt
Segt för spelhallen att öppna i natt tydligen, så det får bli tradera istället. Kan också vara rätt så kul ibland. ...

www.metrobloggen.se: 3 sidor, msn och god natt.
NU har jag skrivit 3 hela sidor med svar för mina uppgifter, det är 1,5 uppgift Skriver klart resten imorgon för nu MÅSTE jag sova innan ...

Inga kommentarer: