torsdag 10 april 2008

Sånt underbar inlägg: Nadjas hus

Svensk IT-blogg
Såg ett inlägg på aselli.se och det fick mig verkligen att trilla av stolen. Vissa saker var så underbar, men kan hålla med om endel av det. aselli.se skriver massa underhållande saker.

Trots det vill jag passa på att tipsa er om Nadjas hus, skriv gärna och berätta om ni håller med mig i kommentarerna här nedan!

aselli.se skriver bland annat:
br Nadja och Tanja får ett hus nära havet.br Bara att sjösätta båtarna och ge sig ut på havet.br Grattis på namnsdagenbr Andra bloggar om foto, hus, röda hus, namnsdagar, Nadja, Tanjabr


Visst kan man kan man tänka och tycka i evighet om detta?

Här är lite mer saker jag hittat

aselli.se: Irmas hus
br Irma och Irmelin får ett hus alldeles vid vattnet.br Grattis på namnsdagenbr Andra bloggar om foto, hus, röda hus, namnsdagar, Irma, Irmelinbr

aselli.se: Irenes hus
br Hej Irene och Irjabr Ni får ett rött hus på namnsdagen.br Visst är jag snäll. br Grattisbr Andra bloggar om foto, hus, röda hus, namnsdagar, Irene, Irjabr

tovan.se: Romer
I dag, den 8 april, är det romernas nationaldag. Och det är Nadja som har namnsdag. Min favoritrom heter just Nadja. När jag var liten läste jag med stor förtjusning Katarina Taikons självbiografiska barnböcker om zigenarflickan Katitzi. En dag när jag gick i mellanstadiet hände något mycket häftigt. Vår skolklass fick besök av just Katarina ...

Inga kommentarer: