måndag 7 april 2008

Vad tycker du om "IMORGON"?

Svensk IT-blogg
Jag läste en hel sjuk grej på linneanilsson.blogspot.com det var nästan så man hade lust att hoppa av glädje. Dom tror verkligen att dom vet något, och bara det är ju totalt bäst. Vad man är less på sådant. Men Linnéa skulle behöva få höra några snygga synpunkter.

Tipsa er alla, med en egen åsikt, om IMORGON!!, säg vad du tycker om det nedan, för katten!

Linnéa piper bland annat om:
Imorgon. Imorgon. AaaahDå händer det jag fasat så mycket för de senaste veckorna. Jag har till och med drömt mardrömmar. Imorgon händer det. Kursprov i svenska AOkej, jag överdrev, så farligt är det inte. Vi ska bara skriva en uppsats. Men det är faktiskt sant att jag har drömt mardrömmar om det, två gånger.Det värsta av allt är ju att vi måste börja 1 timme tidigare än vi skulle gjort vanligtvis. Första måndagen efter lovet, och vi får inte våran sovmorgon. Tack för det. Tack så jättemycket.Men vi missar bilden, wiiie


Åsikt tack?

Hittade lite andra bloggar om detta:


linneanilsson.blogspot.com: Flupsi <3
Nu har jag just varit ute och gått lite med Flupsi min kanin Hon var superduktig när jag skulle sätta på selen. Vanligtvis skuttar hon alltid omkring en stund först, men idag satt hon helt stilla på en gång

www.erikwesterdahl.se: Godnatt!
Godnatt allihopabr Min blogg har krånglat lite till och från idag, och det är för att min host de jag har sidan hos håller på att flytta den till en ny server. Allt ska nog funka bra imorgon någon gång, så ge inte upp om ni inte kommer in i första taget , Imorgon ska jag ...

blogg.passagen.se: Där fick jag för "cykelväder"!
Vaknade imorse och tänkte "Hupps, vad det var mörkt" och så drog jag upp rullgardinen och snedfönstret var täckt med snö. Det var först när jag kom ner och ut till köket som jag kunde se hur mycket snö det faktiskt var. Julia vaknade och såg all snö och utbrast glatt "NU kan vi går ut och åka pulka" klockan 0640 och hon blev nog rätt besviken för första gången över att det var dagisdag. Jag åkte till jobbet och kom fram en timme senare. *sucka* Sen hade jag en dag som jag snabbt vill glömma... Tur att det bara är två hela arbetsdagar kvar och jag hoppas att det finns massor avannat att göra imorgon och på onsdag också gärna tack än fixa medfolks strulande mail och sitta i IPtelefonikundsupportköbr *MORRA* Man vill ju bara knarkabr *vinkevink*br

Inga kommentarer: