måndag 7 april 2008

Www.metrobloggen.se påstår: Nu är jag tillbaka

Svensk IT-blogg
Läste precis ett inlägg på www.metrobloggen.se och det fick mig att hoppa av glädje. Vissa åsikter som beskrivs är rent utav asbra, men jag håller inte alltid med om allt. www.metrobloggen.se skriver mycket sanna saker.

Likväl vill jag passa på att tipsa er om Nu är jag tillbaka!, berätta gärna om du håller med mig i kommentarerna nedan!

www.metrobloggen.se skriver bland annat:
Hejsan hejsan Ja, jag har då tillbringat en helh i Örebro. Vi åkte i fredags och kom hem igår Vägen dit gick bra, vi åkte v...


Vad tycker ni om detta?


Här är lite mer saker jag hittat

www.metrobloggen.se: Hejsan hoppsan!
Nu sitter jag och har lite rast så jag tänkte passa på att skriva någon rad så ni inte glömmer bort mig helt Har fåt...

www.metrobloggen.se: Morgondagen.
Imorgon ska vi ut och åka lite. Vi ska ju till Nässjö först och när vi kommer hem så ska vi åka till Örebro öve...

www.metrobloggen.se: Mobila missförstånd med mersmak
Efter Malucas utförliga redogörelse förkondomdebatten på Oliver Twist i fredags får jag väl också bidra med en lite...

Inga kommentarer: