måndag 7 april 2008

Www.metrobloggen.se påstår: Lalalala..

Svensk IT-blogg
Läste precis ett inlägg på www.metrobloggen.se och det fick mig att trilla av stolen. Vissa åsikter som beskrivs är rent utav asbra, men jag håller inte alltid med om allt. www.metrobloggen.se skriver mycket underhållande saker.

Likväl vill jag passa på att tipsa er om Lalalala.., berätta gärna om du håller med mig i kommentarerna nedan!

www.metrobloggen.se skriver bland annat:
La in receptet på den köttfärspajen jag gör. Jag hade däremot inte i krossade tomater, hade i lite chilisås istället bara...


Vad tycker ni om detta?


Hittade lite andra bloggar om detta:


www.metrobloggen.se: Mat, snöoväder och sms.
Nu har vi ätit. Gjorde köttfärssåsen lite annorlunda idag. Jag stekte med lite champinjoner. Sen hade jag i krossade tomater, buljong. lit...

www.metrobloggen.se: Köttfärspaj.
PAJDEG 4 dl vetemjöl 200 gr smör 2 msk vatten KÖTTFÄRSRÖRAN 200 gr köttfärs 1 lök 12 burk krossade tomater 1 krm timja...

www.metrobloggen.se: DVD/TV: Dynastin, säsong 1
Numera är jag världens sämste TVtittare. Jag följer inte en enda TVserie. Däremot försöker jag så ofta det går...

Inga kommentarer: